26 sierpnia 2020
Regulamin Organizacyjny
Rozdział I Postanowienia ogólne
§ 1
Teatr Śląski im. St. Wyspiańskiego w Katowicach (zwany dalej Teatrem) działa na podstawie:
- Ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r., poz. 406 z późn. zm.);
- Zarządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 7 grudnia 1946 r. w sprawie powołania do życia Państwowego Teatru Śląskiego (Dziennik Urzędowy M K i Sz Nr 5)
- Ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r., o samorządzie województwa (Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz.1590 z późn. zm.), ( tj. Dz.U. z 2013 r. poz. 596 z późn. zm.);
- Statutu Teatru Śląskiego z dnia 18 czerwca 2012 r. nadanego Uchwałą Nr IV/22/17/2012 przez Sejmik Województwa Śląskiego.
§ 2
Teatr wpisany jest do Rejestru Instytucji Kultury prowadzonego przez Województwo Śląskie pod numerem RIK/T/2/99.
§ 3
Do zadań Teatru należy tworzenie i upowszechnianie kultury teatralnej.
§ 4
Regulamin Organizacyjny Teatru (zwany dalej Regulaminem) określa:
- Zasady kierowania Teatrem oraz zastępowania osoby kierującej Teatrem w trakcie jej nieobecności.
- Strukturę organizacyjną Teatru.
- Zadania kierujących komórkami organizacyjnymi, ich zakres uprawnień i odpowiedzialności.
- Zakres zadań poszczególnych komórek organizacyjnych.
Rozdział II Zarządzanie teatrem
§ 1
- Teatrem kieruje i reprezentuje go na zewnątrz Dyrektor.
- Dyrektor zarządza Teatrem z pomocą:
- Zastępcy Dyrektora,
- Głównego Księgowego.
§ 2
- W przypadku nieobecności w pracy lub braku możliwości pełnienia obowiązków służbowych przez Dyrektora, jego prawa i obowiązki przejmuje Zastępca Dyrektora.
- W przypadku nieobecności w pracy lub braku możliwości pełnienia obowiązków służbowych przez Dyrektora i Zastępcę Dyrektora, prawa i obowiązki Dyrektora przejmuje osoba upoważniona przez Dyrektora na podstawie odrębnego pełnomocnictwa.
§ 3
- Dyrektor odpowiada za merytoryczną i finansową działalność Teatru, zapewniając prawidłowo i terminowe wykonanie zadań zgodnie z przepisami prawa, w tym m.in. za wykonanie obowiązków w zakresie kontroli finansowej określonych ustawą o finansach publicznych.
- Do zakresu działania Dyrektora należy:
- określenie strategii Teatru i zapewnienie realizacji celów 4, poprzez wyznaczanie zadań artystycznych, organizacyjnych i finansowych oraz nadzorowanie ich wykonania przez poszczególne komórki,
- planowanie i organizowanie pracy Teatru oraz zarządzanie jego majątkiem i ochroną
- sprawowanie nadzoru nad prawidłowym zabezpieczeniem ochroną majątkiem
- sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem dyscypliny finansowej,
- prowadzenie polityki zarządzania zasobami ludzkimi,
- nadzorowanie działalności Teatru poprzez zapewnienie sprawnego działania struktury organizacyjnej, systemu obiegu dokumentów oraz bezpieczeństwa pracy,
- nadzorowanie właściwej organizacji i dyscypliny pracy,
- organizowanie i realizowanie zadań w zakresie ochrony p. poż.,
- wydawanie zarządzeń, regulaminów i innych aktów wewnętrznych Teatru,
- nadzór nad działalnością Szkoły Aktorskiej,
- współpraca z Radą Programową, Związkami Zawodowymi i kołem ZASP.
§ 4
- Zastępca Dyrektora, na podstawie pełnomocnictw udzielonych przez Dyrektora, realizuje wyznaczone cele Teatru. Współdziałając z Dyrektorem i Głównym Księgowym nadzoruje gospodarkę finansową. W porozumieniu z Dyrektorem ustala plany działalności merytorycznej i finansowej w tym poszczególnych działów, jak również zadania dla podlegających mu pracowników.
- Do zadań Zastępcy Dyrektora w szczególności należy:
- przejmowanie obowiązków Dyrektora pod jego nieobecność,
- gospodarowanie majątkiem Teatru oraz dbałość o jego rozwój w sferze organizacyjnej i administracyjnej,
- współdziałanie z Głównym Księgowym w zakresie gospodarowania środkami finansowymi Teatru,
- współdziałanie z Dyrektorem nad całością spraw administracyjnych Teatru,
- nadzorowanie właściwego przygotowania technicznego wydarzeń, nad zaopatrzeniem, gospodarką magazynową oraz zabezpieczeniem Teatru, ochroną jego pracowników i osób w nim przebywających,
- dbanie o stałą techniczną modernizację mienia,
- nadzorowanie zadań w zakresie p.poż.,
- nadzorowanie pracy podległych komórek organizacyjnych.
§ 5
- Głównemu Księgowemu powierza się obowiązki i odpowiedzialność za prawidłowe ustalenie stanu i wyniku finansowego Teatru oraz za przestrzeganie zasad gospodarki finansowej, określonych obowiązującymi przepisami.
- Do zadań Głównego Księgowego w szczególności należy:
- prowadzenie rachunkowości i gospodarki finansowej,
- analiza bieżącej i okresowej gospodarki finansowej oraz jej monitorowanie,
- badanie efektywności ekonomicznej oraz zgodności planowania i gospodarowania z ogólnymi zasadami rachunku ekonomicznego,
- opracowywanie rocznego planu finansowego i czuwanie nad jego wykonaniem,
- sporządzanie sprawozdawczości wymaganej w zakresie powierzonych obowiązków,
- sprawowanie nadzoru nad prowadzeniem dokumentacji związanej z wynagrodzeniami wypłacanymi przez Teatr,
- sprawowanie nadzoru nad prawidłowością rozliczeń z ZUS i Urzędem Skarbowym,
- ustalanie zasad i obiegu dokumentów finansowo-księgowych oraz kontrolowanie prawidłowości ich przestrzegania,
- kierowanie, nadzorowanie i kontrola pracy Działu Finansowo-Księgowego,
- nadzorowanie archiwizacji i zabezpieczenia dokumentów finansowo-księgowych
§ 6
- Przy Teatrze działa Rada Programowa powoływana przez Zarząd Województwa Śląskiego.
- Do zadań Rady należy opiniowanie na potrzeby organizatora działań statutowych Teatru oraz ich realizację.
- Szczegółowe zasady działania Rady Programowej Teatru określa regulamin opracowany przez Radę i zatwierdzony przez Zarząd Województwa Śląskiego.
Rozdział III Struktura organizacyjna
Graficzny schemat organizacyjny przedstawia Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
Rozdział IV Zasady organizacji pracy
§ 1
- Działami kierują kierownicy.
- W przypadku nieobecności kierownika, zastępstwo obejmuje zastępca lub wyznaczony przez niego kierownika pracownik.
§ 2
- Kierownik działu odpowiedzialny jest jednoosobowo za właściwą pracę tego działu.
- Do jego zadań w szczególności należy:
- organizowanie i kontrolowanie pracy podległych pracowników,
- opracowywanie zakresów czynności i odpowiedzialności swoich pracowników,
- zapoznawanie pracowników z przepisami prawa i regulacjami obowiązującymi w Teatrze oraz czuwanie nad ich przestrzeganiem,
- zapewnienie właściwej dyscypliny pracy, ustalanie planu, czasu pracy i ich rozliczanie,
- dbanie o bezpieczeństwo i higienę pracy,
- racjonalne prowadzenie gospodarki powierzonymi składnikami majątkowymi,
- celowe i gospodarne wydawanie środków pieniężnych przyznanych do realizacji swoich zadań,
- nadzorowanie terminowości załatwiania spraw i terminowe składanie sprawozdań,
- ocena podległych pracowników, wnioskowanie w sprawie przyjmowania, zwalniania, awansowania, wyróżniania bądź karania.
§ 3
Do zadań wszystkich komórek organizacyjnych i pracowników Teatru należą:
- Ścisła i obowiązkowa współpraca z innymi komórkami w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań.
- Bieżąca wymiana informacji.
- Współpraca z podmiotami i instytucjami właściwymi ze względu na zakres realizowanych zadań.
- Wykonywanie zadań zgodnie z pisemnym zakresem czynności oraz innych poleceń wydawanych przez przełożonych
- Przestrzeganie przepisów wynikających z przepisów prawa, postanowień wewnętrznych aktów normatywnych oraz innych regulacji.
- Terminowa realizacja zadań.
- Opracowywanie dokumentacji merytorycznej z zakresu działania swojej komórki, m.in. sporządzanie umów cywilno-prawnych, aktów normatywnych (zarządzeń, regulaminów) itp. oraz sprawowanie nadzoru nad ich realizacją.
Rozdział V Akty normatywne
§ 1
W Teatrze wydawane są następujące akty normatywne:
- Zarządzenia – przepisy do stałego przestrzegania bądź lub terminowego wykonania,
- Regulaminy – przepisy o charakterze stałym, określające tryb postępowania lub funkcjonowania,
- Instrukcje – wytyczne w sprawie trybu postępowania
§ 2
- Wydawanie aktów wymienionych w §15 jest zastrzeżone do kompetencji Dyrektora.
- Za pisemnym upoważnieniem Dyrektora, w przypadku jego nieobecności, Zarządzenia wynikłe z bieżącej potrzeby działalności Teatru może wydać osoba zastępująca Dyrektora.
§ 3
- Opracowanie projektu aktu normatywnego należy do kierownika działu lub pracownika na samodzielnym stanowisku, którego zakresu działania ten akt dotyczy.
- Akty normatywne wymienione w §15 wymagają opinii prawnej.
§ 4
- Oryginały aktów normatywnych Teatru przechowuje Kancelaria.
- Akty normatywne podlegają obowiązkowej rejestracji.
Rozdział VI Zakres zadań komórek organizacyjnych
Do zadań Głównego Księgowego należy:
- sprawdzanie oraz dekretowanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,
- prowadzenie ewidencji zgodnie z przepisami o podatku dochodowym od osób prawnych
- podatku od towarów i usług,
- czuwanie nad prawidłowym rozliczaniem kasy oraz rozliczaniem wpływów z prowadzonej sprzedaży,
- sporządzanie listy płac pracowników własnych i obcych zgodnie z zawartymi umowami,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych,
- zamykanie i bilansowanie ksiąg inwentarzowych wg stanu na dzień 31 grudnia z uwzględnieniem przychodów, rozchodów i likwidacji,
- archiwizowanie dokumentacji z zakresu swojej działalności,
- nadzór nad działalnością działu finansowo-księgowego.
Do zadań Managera Marki należy:
- reprezentowanie Teatru na zewnątrz,
- dbanie o jego pozytywny wizerunek,
- planowanie działań marketingowych i akcji promocyjnych służących budowaniu wizerunku Teatru.
Do zadań Producenta Teatralnego należy:
- z upoważnienia dyrektora Teatru sprawowanie funkcji kierowniczych w stosunku do zespołu zadaniowego – danej produkcji, każdorazowo powołanego przez dyrektora,
- ustalanie w porozumieniu z dyrektorem planu finansowego dla danej produkcji,
- zaciąganie w zakresie udzielonego pełnomocnictwa zobowiązań finansowych związanych z daną produkcją,
- ustalanie honorariów dla artystów,
- nadzorowanie wydatków przeznaczonych na daną produkcję,
- koordynowanie wszystkimi działaniami związanymi z produkcją,
- organizowanie współpracy pomiędzy wszystkimi komórkami i realizatorami, kooproducentami, inwestorami i partnerami wspierającymi proces produkcji,
- sprawowanie nadzoru nad właściwą realizacją spektaklu.
Producent teatralny każdorazowo ponosi odpowiedzialność za przestrzeganie planu finansowego danej produkcji.
Do zadań Managera Programowego należy:
- tworzenie i analizowanie repertuaru w uzgodnieniu z Dyrektorem
- inicjowanie występów gościnnych krajowych i zagranicznych Teatru,
- zgłaszanie spektakli Teatru na festiwale i przeglądy teatralne krajowe i zagraniczne,
- sporządzanie wszelkich dokumentów związanych z powyższymi wydarzeniami,
- sprawowanie opieki nad zespołami goszczącymi w Teatrze oraz nad zespołem Teatru na występach gościnnych poza siedzibą,
- nadzorowanie i kompletowanie materiałów do archiwum artystycznego Teatru,
- nadzór nad działalnością działu programowego.
Zadania komórek organizacyjnych wchodzących w skład Działu Programowego:
Biuro Obsługi Widza. Pracą działu kieruje Kierownik BOW.
- organizuje widownię poprzez rezerwację, sprzedaż i kolportaż biletów, abonamentów oraz materiałów promocyjnych,
- współpracuje w organizowaniu imprez okolicznościowych w Teatrze,
- współpracuje w tworzeniu repertuaru,
- raportuje wpływy i frekwencję,
- zabezpiecza obsługę szatniarsko-bileterską oraz dyżury p.poż.
Dramaturg
- adaptuje teksty literackie wskazane przez Dyrektora Teatru,
- sprawuje opiekę literacką nad działaniami związanymi z projektami dramaturgicznymi wewnątrz i na zewnątrz Teatru,
- przygotowuje i prowadzi warsztaty dramaturgiczne z młodzieżą szkolną oraz dorosłymi wg własnego opracowania,
- monitoruje najnowsze teksty dramatyczne w dostępnych mediach,
- przygotowywanie i przeprowadzanie cyklu autorskich miniform teatralnych związanych z regionem śląskim oraz utworzenie i rozwijanie ośrodka współczesnej dramaturgii polskiej i zagranicznej przy Teatrze wg własnej koncepcji.
Filmowiec
- opracowuje koncepcję rejestracji i montażu: spektakli, wydarzeń kulturalnych w Teatrze oraz zwiastunów przedstawień,
- rejestruje spektakle i inne wydarzenia kulturalne oraz utrwala je na nośnikach,
- przygotowuje i produkuje materiały filmowe reklamujące wydarzenia w Teatrze,
- archiwizuje sporządzone przez siebie materiały.
Koordynator Pracy Artystycznej (stanowisko samodzielne):
- koordynuje działalność artystyczną, rozpisuje plany prób i przedstawień oraz nadzoruje i rozlicza ich realizację,
- współpracuje z twórcami oraz realizatorami przedstawień i wydarzeń artystycznych,
- uczestniczy w planowaniu repertuarów miesięcznych,
- sporządza plan wykorzystania scen oraz sal prób,
- kontroluje raporty z prób i przedstawień oraz rozlicza czas pracy zespołu aktorskiego i podległych pracowników,
- sprawuje nadzór nad archiwum artystycznym Teatru,
- kieruje pracą podległych pracowników: inspicjentów, suflerów, realizatora światła, stroiciela -konserwatora instrumentów muzycznych.
Projektant Graficzny
- opracowuje koncepcje edytorskie materiałów informacyjnych i promocyjnych,
- projektuje layouty graficzne, elementy graficzne kampanii promocyjnych/informacyjnych,
- przygotowuje projekty graficzne do druku, m.in. programy teatralne, plakaty, ulotki, materiały informacyjne,
- przygotowuje projekty graficzne w wersji elektronicznej,
- wykonuje skład komputerowy publikacji oraz korekty merytoryczne i korekty składu publikacji
Rzecznik Prasowy
- organizuje i prowadzi konferencje prasowe,
- przygotowuje i redaguje programy do spektakli Teatru,
- redaguje i czuwa nad dystrybucją prasowego newslettera i materiałów prasowych dla przedstawicieli mediów lokalnych i ogólnopolskich,
- redaguje i zarządza treścią materiałów zamieszczonych w mediach społecznościowych: profil na portalu Facebook oraz konto na kanale Twitter Teatru
Sekretarz Literacki
- koordynuje i nadzoruje redakcję materiałów reklamowo-wydawniczych,
- przygotowuje i opracowuje wnioski i granty,
- obsługuje stronę internetową.
- redaguje i zarządza treścią materiałów zamieszczonych na stronie internetowej,
- opracowuje i wdrażana projektów współpracy międzyinstytucjonalnej krajowej i międzynarodowej
Specjalista ds. Biznesu
- zajmuje się wynajmem pomieszczeń oraz sprzedażą spektakli w siedzibie Teatru,
- koordynuje działaniami związanymi z jubileuszami, spektaklami zamkniętymi i imprezami okolicznościowymi na zlecenie instytucji i zakładów pracy,
- sprawuje nadzór nad prawidłowym przebiegiem powyższych działań,
- pozyskuje finansowanie oraz inne świadczenia na rzecz Teatru.
Tłumacz
- tłumaczy z języka angielskiego na polski i z polskiego na angielski teksty na anglojęzyczną stronę internetową Teatru, fragmenty tekstów dramatycznych, prozy i liryki, teksty informacyjne, promocyjne, prawne, techniczne itp.,
- tłumaczy na żywo podczas spotkań kierownictwa i pracowników Teatru z obcokrajowcami,
- tłumaczy na żywo na potrzeby obcokrajowców oglądających spektakle Teatru
Zadania komórek organizacyjnych podległych Dyrektorowi :
Zespół aktorski
- członkowie Zespołu Aktorskiego przygotowują powierzone zadania artystyczne, zgodnie z ustaleniami i wymogami reżysera przedstawienia,
- uczestniczą w sesjach fotograficznych, filmowych ustalonych przez Teatr,
- jako pracownicy Teatru udostępniają swój wizerunek (głos, wypowiedź, zdjęcia) in. w prasie, radiu, telewizji, Internecie, na banerach, plakatach itp. w celach archiwalnych oraz służących wszelkiej promocji i reklamie działalności statutowej Teatru, z zastrzeżeniem, że takie wykorzystanie nie będzie naruszać dóbr osobistych aktora.
Rzecznik Dyrektora ds. Kontaktu z Miastami Metropolii - Koordynator Edukacji Teatralnej
- inicjuje i organizuje spotkania z przedstawicielami metropolii w celu pozyskania funduszy finansowych i partnerów do współpracy.
- inicjuje, organizuje i prowadzi różne formy edukacji teatralnej, m.in. lekcje, warsztaty teatralne, eventy, projekty, „Studium Wiedzy o Teatrze” itp., odpowiada za ich rozliczenie,
- prowadzi, rozlicza, inicjuje, organizuje i realizuje spotkania tematyczne zgodnie z potrzebami programowymi nauczycieli dla szkół różnego szczebla.
Asystent Dyrektora
- współpracuje z Dyrektorem w zakresie organizacji jego pracy,
- organizuje, spotkania i zebrania, sporządza protokoły i notatki,
- sporządza sprawozdania, analizy i raporty na potrzeby Dyrektora lub innych instytucji,
- koordynuje współpracę Teatru ze studentami, pracownikami i absolwentami szkół wyższych.
Doradca Dyrektora
- sprawuje opiekę nad Radą Mecenasów skupioną przy Teatrze,
- utrzymuje stałe kontakty ze środowiskiem biznesowym i inicjuje nowe w celu pozyskania mecenasów,
- buduje długofalowe i profesjonalne relacje w środowiskach biznesowych
i gospodarczych.
Kadry - Kancelaria
- prowadzi sprawy osobowe pracowników oraz dokumentację w tym zakresie,
- prowadzi pracownicze sprawy socjalne oraz wszelką niezbędną dokumentację,
- archiwizuje dokumentację kadrową,
- współpracuje z Dyrektorem i Zastępcą Dyrektora w pracach związanych z kontrolą zarządczą,
- obsługuje całość korespondencji wpływającej i wypływającej do i z Teatru i wszelkie czynności z tym związane,
- prowadzi sprawy organizacyjne Teatru oraz zewnętrzną dokumentację z tym związaną,
- prowadzi rejestry aktów normatywnych Teatru, umów zawieranych przez Teatr, upoważnień i kontroli zewnętrznych.
Specjalista ds. Administrowania Majątkiem
- prowadzi kartoteki majątku trwałego i nietrwałego oraz prowadzi ewidencję inwentarza,
- nadzoruje składniki majątkowe znajdujące się w ruchu i zmieniające miejsce użytkowania,
- organizuje wszystkie prace związane z inwentaryzacją majątku.
Specjalista ds. BHP
- wykonuje zadania i czynności związane z zamówieniami publicznymi zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz ustaleniami wewnętrznymi Teatru,
- współpracuje z pracownikami księgowości w celu pozyskiwania bieżących informacji na temat wydatków Teatru wymagających zastosowania procedur zamówień publicznych,
- opracowuje, przy współpracy z wnioskodawcami, materiały niezbędne do sporządzania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i przygotowuje ten dokument.
Szkoła Aktorska
- Szkoła prowadzi własną gospodarkę finansową, zgodnie z zatwierdzonym przez Dyrektora Teatru planem finansowym,
- w porozumieniu z Dyrektorem ustala plany działalności edukacyjnej bieżące i perspektywiczne,
- szczegółowe zasady działania określone są w Statucie i Regulaminie Szkoły,
- Szkołą Aktorską kieruje Pełnomocnik Dyrektora ds. Szkoły Aktorskiej - Dyrektor Szkoły Aktorskiej.
Komórki organizacyjne podległe Zastępcy Dyrektora:
Asystent Zastępcy Dyrektora
- współpracuje z Zastępcą Dyrektora w zakresie organizacji jego pracy,
- organizuje, spotkania i zebrania, sporządza protokoły i notatki,
- prowadzi ewidencję skarg, wniosków i zażaleń kierowanych do Dyrektora lub Zastępcy Dyrektora oraz niezbędną dokumentację,
- zastępuje w razie nieobecności w pracy pracowników działu Kadry – Kancelaria.
Dział Produkcji i Obsługi Sceny
- produkuje i montuje na scenie scenografię oraz zabezpiecza ją w zakresie p.poż. i BHP,
- produkuje kostiumy zgodnie z wymaganiami scenografa, kostiumologa lub reżysera,
- zapewnia obsługę techniczną prób i spektakli w Teatrze i poza jego siedzibą oraz imprez obcych w siedzibie Teatru poprzez zespoły oświetleniowców i realizatorów dźwięku,
- współpracuje z reżyserami i scenografami, kostiumologami przy realizacji wydarzeń teatralnych,
- zapewnia prawidłowe gospodarowanie środkami technicznymi i utrzymanie ich
w dobrym stanie, - zapewnia obsługę charakteryzatorską i obsługę garderobianych,
- prowadzi gospodarkę magazynową kostiumów, obuwia, rekwizytów, broni i dekoracji,
- ubezpiecza majątek Teatru.
Dział Techniczno-Gospodarczy
- planuje i nadzoruje remonty i inwestycje,
- wykonuje bieżące naprawy i remonty,
- planuje oraz nadzoruje gospodarkę energetyczną Teatru,
- zapewnia utrzymanie systemów, instalacji oraz urządzeń infrastruktury w powierzonym zakresie,
- sprawuje nadzór nad obsługą, konserwacją oraz remontami urządzeń i instalacji elektrycznych,
- utrzymuje środki transportu w należytej sprawności i dba o ich racjonalne wykorzystanie,
- administruje i zarządza komputerowymi sieciami lokalnymi i ich składnikami,
- utrzymuje sprzęt komputerowy oraz sieci w sprawności technicznej,
- zapewnia bezpieczeństwo sieci i systemów informatycznych w Teatrze,
- czuwa nad legalnością oprogramowania używanego w Teatrze.
- utrzymuje czystość we wszystkich obiektach Teatru oraz terenów wokół budynków,
- zapewnia ochronę budynków Teatru w celu zapobieżenia nielegalnemu wejściu, kradzieży, pożarom czy innemu zagrożeniu,
- dba o sprawność urządzeń przeciwpożarowych, oddymiających, czujek antywłamaniowych,
- koordynuje i kontroluje działania mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa przeciwpożarowego w budynkach Teatru, zwłaszcza w trakcie spektakli i wydarzeń artystycznych,
- opracowuje plany ewakuacyjne oraz szkoli w tym zakresie ewakuację pracowników i widzów,
- przeprowadza szkolenia okresowe dla pracowników Teatru w zakresie p.poż.,
- kontroluje sprawność urządzeń oraz sprzętu gaśniczego,
- bierze udział w odbiorach technicznych wystawianych spektakli i zabezpieczeniach przeciwpożarowych dekoracji teatralnych.
Rozdział VII Postanowienia końcowe
§ 1
Dyrektor w drodze zarządzenia może wyodrębnić i znosić w ramach istniejących działów dodatkowe komórki organizacyjne i stanowiska, a także zespoły zadaniowe do realizacji określonych zadań.
§ 2
Szczegółowy zakres zadań, uprawnień i odpowiedzialności oraz podległość służbową określają zakresy czynności ustalone przez kierowników komórek organizacyjnych i zaakceptowane przez Dyrektora.
§ 3
Zmiany w Regulaminie organizacyjnym można dokonać w trybie przyjętym dla jego ustalenia.
Pliki do pobrania
- Zarządzenie z dnia 22.09.2017 - skan (310.09 KB, pdf)
- Zarządzenie z dnia 1.10.2017 - skan (228.47 KB, pdf)
- Zarządzenie z dnia 30.03.2018 - skan (178.35 KB, pdf)
- Zarządzenie z dnia 31.08.2018 - skan (181.79 KB, pdf)
- Zarządzenie z dnia 30.11.2018 - skan (183.46 KB, pdf)
- Zarządzenie z dnia 30.03.2019 - skan (174.40 KB, pdf)
- Schemat organizacyjny (74.02 KB, docx)
- Schemat organizacyjny - dostępny dokument (13.32 KB, docx)
Metryczka
Wytworzono: | 2020-08-26 17:42:35 | przez: Teresa Kundich |
---|---|---|
Opublikowano: | 2020-08-26 00:00:00 | przez: Agnieszka Zarychta |
Podmiot udostępniający: | Teatr Śląski | |
Odwiedziny: | 4178 |
Rejestr zmian
- Brak wpisów.